پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان، فراگیر می‌پذیرد

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

پایگاه خبری رب: اولین جلسه دوره صدساعتی تربیت مربی برای برنامه فلسفه برای کودکان زیر نظر دکتر یحیی قائدی، پنج‌شنبه ۲۰ فروردین 1394، رأس ساعت ۹ صبح در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می‌شود. هم‌چنین اولین جلسه کارگاه تکمیلی سطح ۲ تربیت مربی نیز روز جمعه ۲۱ فروردین 1394 ساعت ۹ صبح در سالن پروین اعتصامی دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند تا چهارشنبه ۱۹ فروردین‌ماه از طریق ارسال پیام به رایانامه iranp4c@gmail.com یا تماس با شماره ۰۹۳۳۷۹۸۵۰۲۴ ثبت‌نام نمایند.

یحیی قائدی، دکترای فلسفه آموزش‌وپرورش دارد و دانشیار دانشگاه خوارزمی است. وی هم‌چنین مسئول گروه مطالعاتی برنامه آموزش فلسفه به کودکان در انجمن مطالعات برنامه درسی و عضو گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. قائدی از سال 82 با دفاع از رساله دکتری‌اش با عنوان «بررسی و نقد مبانی نظر آموزش فلسفه به کودکان»، فعالیت در حیطه آموزش فلسفه به کودکان را آغاز کرد. وی تا کنون کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه فبک برگزار کرده است که از جمله باید به کارگاه «داستان‌نویسی فلسفه برای کودکان» در دانشگاه خوارزمی و کارگاه «نظریه‌های تعلیم و تربیت در فلسفه برای کودکان» در  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی