پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: «باتربیت» به عنوان مرکز تحلیل مسایل تربیتی و سبک زندگی نوجوانان و خانواده، در قالب طرحی عمومی و رایگان، در صدد گردآوری و تحلیل مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسایل تربیتی والدین برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر مدیران و مشاوران مدارس است.

با توجه به اهمیت موضوع تربیت در کنار فعالیت‌های آموزشی مدارس و وجود دغدغه‌های جدی تربیتی در مدیران و مسئولان مدارس و خانواده‌ها، به نظر می‌رسد حجم بالای کار اجرایی و در دسترس نبودن گروه‌های متخصص به صورت متمرکز در مدارس، ناخواسته موضوع تربیت را از اولویت اجرایی خارج کرده و گاه آن را تنها به برگزاری چند جلسه دانش‌افزایی محدود نموده است. این در حالی است مساله تربیت یک مساله فراگیر، حیاتی و سازنده است که در کنار موارد خاص، باید به صورت عمومی در مدرسه و خانواده مورد توجه باشد.

با توجه به این دغدغه، «باتربیت» اقدام به اجرای طرح رایگان «جشنوارۀ تربیتی مدرسه و خانواده» کرده است که طی آن خانواده‌ها از طریق کد عضویت دریافتی از مدرسه، مسایل و دغدغه‌های خود را با سامانۀ هوشمند «باتربیت» در میان می‌گذارند. کارشناسان روان‌شناسی «باتربیت» گزارشی از مهم‌ترین مسایل تربیتی خانواده‌ها به مدرسه ارائه می‌کنند و پیشنهادهای اجرایی برای ارتقاء سطح سبک زندگی را در اختیار مدرسه قرار می‌دهند.

در ضمن مدارس فعال در جشنواره با عنوان مدارس مشارکت‌کننده بر روی تارنمای batarbiat.ir معرفی خواهند شد و گواهی‌نامه «تربیت هوشمند - سطح 1» را از «موسسه برهان» دریافت خواهند نمود. لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره برای مدارس «کاملا رایگان» می باشد.

برای ارتباط با روابط عمومی این جشنواره از طریق batarbiat@ در شبکۀ پیام‌رسان تلگرام در ارتباط باشید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی