پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

 پایگاه خبری رب: نشست علمی «اقتصاد پژوهش در علوم تربیتی» در پی پاسخ‌گویی به این سؤالات و سؤالاتی از این دست است که در عرصه جهانی، وضعیت شغلی دانش‌آموختگان رشتۀ علوم تربیتی چگونه است؟ آیا آن‌ها هم فقط به هیئت‌علمی شدن می‌اندیشند؟ به‌جز هیئت‌علمی شدن چه فرصت‌های شغلی در انتظار دانشجویان علوم تربیتی است؟ چرا اولین انتخاب دانشجویان ارشد و دکتری این رشته، جذب در هیئت‌علمی است؟ آیا چرخ زندگی را با پژوهش می‌توان چرخاند؟ و سوال‌های دیگری از این دست. سخنران این نشست علمی، دکتر ابراهیم طلایی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگر پست دکتری دانشگاه بمبرگ آلمان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست علمی «اقتصاد پژوهش در علوم تربیتی» روز دوشنبه 6 مهرماه 1394 ساعت 10 تا 12 در سالن دکتر شکویی واقع در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

گفتنی است این نشست علمی یکی از برنامه‌های انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس در هشتمین دورۀ جشنواره حرکت است.

جشنواره ملی حرکت ویژۀ انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر ارتباط میان انجمن‌های علمی دانشجویی و جامعه و صنعت هر ‌سال در اوایل سال تحصیلی برگزار می‌شود و هشتمین دورۀ آن در تاریخ 18 تا 20 مهرماه در دانشگاه فردوسی برپا می‌گردد. جهت آشنایی بیشتر با جشنواره حرکت و برنامه‌های آن به تارنمای http://www.harekatfest.ir مراجعه فرمایید.

یادآور می‌شود شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس برگزارکنندگان این نشست علمی هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی