پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

 پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «مقدمه‌ای بر روش‌شناسی پژوهش تطبیقی در فلسفۀ تعلیم‌وتربیت»  نوشته  دکتر محمدحسن میرزامحمدی به کوشش انتشارات آییژ روانۀ بازار کتاب شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۴

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، تازه‌ترین شماره دوفصل‌نامۀ «نظریه و عمل در برنامۀ درسی» به کوشش مشترک دانشگاه خوارزمی و انجمن مطالعات برنامه درسی ایران منتشر شد و متن کامل هفت مقالۀ علمی پژوهشی این شماره، در تارنمای رسمی نشریه بارگزاری شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۱

پایگاه خبری رب: پژوهشکده علوم انسانی و اجتماعی کاربردی وابسته به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سلسله نشست‌های علمی با عنوان «چیستی و چگونگی کاربردی‌سازی علوم انسانی و اجتماعی» برگزار می‌کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۶
پایگاه خبری رب: اندیشکده تعلیم و تربیت دال در این شماره از خبرنامه پُرسا به اجرای سیاست چند معلمی در مقطع ابتدایی، سازوکار نظارت بر مدارس غیردولتی، عناوین کارگروه‌های اجلاس رؤسای آموزش و پرورش و اقدام به‌جای روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پرداخته است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۷

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری ایکنا، برترین‌های دومین جشنوارۀ آثار میان‌رشته‌ای قرآن کریم جهاد دانشگاهی در اختتامیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی شدند. کتاب «تربیت عقلانی از منظر قرآن»، تألیف محمد احسانی‌، اثری است که توانست در بخش کتاب این جشنواره، رتبه دوم را از آن خود کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۴

پایگاه خبری رب: چهل‌ویکمین نشست ترویج کتابخوانی با عنوان «فلسفه برای کودکان و ترویج خواندن» به کوشش کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این نشست با حضور سعید ناجی و سیدمهدی یوسفی در روز دوشنبه ۵ مردادماه ۹۴ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران، کتابخانه مرجع، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره ۲۴ برگزار می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۲

پایگاه خبری رب: مجتبا موحدی، دانشجوی رشته تاریخ و فلسفه آموزش‌وپرورش دانشگاه تربیت مدرس از پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد خود با عنوان «پدیدارشناسی زیست‌جهان کودکی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران و مطالعه نسبت اقتضائات تربیتی آن با تربیت مطلوب در نظام تربیت رسمی و عمومی» دفاع می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۳

پایگاه خبری رب: در شماره بیست و ششم از خبرنامه پرسا که اندیشکده تعلیم و تربیت دال آن را منتشر می کند، به بررسی معیارهای رتبه‌بندی معلمان، سهم آموزش و پرورش از سیاست‌های ابلاغی برنامه ششم، اما و اگرهای کیفیت مدارس غیردولتی، ورود تعزیرات به شهریه مدارس غیردولتی و خلأ برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان برای جذب دانشجومعلمان جدید، پرداخته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۲

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، شماره سوم از دورۀ نهم فصل‌نامه علمی پژوهشی «فناوری آموزش» به صاحب‌امتیازی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی منتشر شد. این فصل‌نامه با مدیرمسئولی دکتر موسی مظلوم و سردبیری دکتر علی نوری‌بروجردی، به طور تخصصی، به بررسی و انتشار مقالات حوزه آموزش در کلیه رشته‌ها می‌پردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۹

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برنامۀ درسی بین‌رشته‌‌ای در آموزش عالی»، به‌کوشش سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی منتشر شد. این کتاب که حاصل تلاش دکتر حسن ملکی و دکتر جمال سلیمی است در 363 صفحه تدوین و به بهاء 100.000 ریال روانۀ بازار نشر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۷