پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

۲۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «مبانی و روش‌های تربیت؛ پژوهشی تطبیقی در نهج‌البلاغه و مکتب طبیعت‌گرا» ترجمه فاطمه محمدی، دانشجوی علوم تربیتی دانشگاه بیروت به همت موسسه بین‌المللی مطالعاتی نهج‌البلاغه منتشر شد. این کتاب که همراه با مقدمه ای از دکتر علی‌رضا رحیمی منتشر شده، ترجمه‌ای از رساله‌ کارشناسی ارشد امیره محمد سعید برغل با عنوان «المبادیء و الأسالیب التربویة فی نهج البلاغة ومدى إنسجامها مع المبادیء و الأسالیب التربویة فی المذهب الطبیعی و تفرعاته المختلفة» است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۷

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه بین‌المللی مطالعاتی نهج‌البلاغه در نظر دارد با هدف تحقق تربیت عقلانی بر مبنای نظریه «تربیت عقلانی بصیرت‌گرا» که بر پرورش قوای عقلانی و توان تفکر تأکید دارد، دوره عالی تربیت معلم نهج‌البلاغه را تابستان 1394 در تهران برگزار نماید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸

پایگاه خبری رب: مرکز آموزش‌های کاربردی و تخصصی آزاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دوره آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان(مقدماتی) را برگزار می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۳

  پایگاه خبری رب: چهارمین سمینار «بزرگ‌ترین اشتباهات تربیتی والدین» از سلسله همایش‌های والدین آگاه، با هدف ارتقاء سطح آگاهی پدران و مادران جوان، روز پنج‌شنبه 21 خردادماه 1394 با حضور دکتر سیما فردوسی، دکتر شهرام اسلامی و دکتر شاهین فرهنگ برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، پژوهشکده علوم انسانی و اجتماعی کاربردی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سلسله نشست‌هایی درباره چرایی و چگونگی کاربردی‌سازی علوم انسانی و اجتماعی برگزار می‌کند.

عنوان نشست پیش‌رو «سرشت سیستمی نوآوری در علوم انسانی» است که دکتر آرش موسوی، استادیار مرکز تحقیقات علمی کشور در آن به سخنرانی خواهد پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۱

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهلمین نشست ترویج کتاب‌خوانی را با عنوان فلسفه برای کودکان و ترویج خواندن برگزار می‌کند. این نشست با حضور دکتر حسین شیخ‌رضایی و حسین شیخ‌الاسلامی برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۹

پایگاه خبری رب: ششمین جلسه دانش‌افزایی اساتید و مربیان تربیت مربی کودک و نوجوان به کوشش مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی شهر قم برگزار می‌شود. موضوع این جلسه آموزشی، «روش‌های ارتقای اجرای برنامه کودک و نوجوان» است که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راست‌گو در تاریخ پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 10:30 برگزار می‌شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۹

 پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر به همت هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جلسه پیش‌کرسی «واقع‌گرایی در علوم انسانی اسلامی» با ارائه ابراهیم دادجوی، عضو هیئت علمی گروه معرفت‌شناسی، در روز یک‌شنبه ۲۴ خرداد 1394 در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، برگزار می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، اولین کنفرانس بین‌المللی «آموزش، یادگیری، اشتغال و توسعه پایدار» به همت انجمن مدیریت آموزشی ایران و با ریاست دکتر محمدرضا بهرنگی در 10 شهریورماه 1394 برگزار می‌گردد. دکتر عبدالرحیم نوه‌ابراهیم دبیر علمی کنفرانس و دکتر علی امینی دبیر اجرایی این همایش می‌باشند. مهلت ارسال اصل مقاله به این همایش علمی تا 5 مردادماه 1394 و مهلت ثبت‌نام کامل 20 مردادماه خواهد بود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰

 پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خردادماه انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران با عنوان «تبیینی فلسفی از کنش و واکنش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و تربیت: زمینه ای برای بازاندیشی نقش معلم در آموزش‌های برخط» با سخنرانی دکتر سعید ضرغامی(عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی) دوشنبه ۲۵ خردادماه برگزار می‌شود. این نشست از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، اتاق شورا برپا می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۷