پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور نیل به اهداف توسعه‌ای و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به پژوهش‌های بومی در زمینه طرح‌های کاربردی مورد نیاز در حوزه کودک و نوجوان، تصمیم به حمایت مالی و مشاوره‌ای از رساله‌های دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد دارد.

 بر اساس فراخوان اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناسایی و استفاده از ظرفیت و توان‌مندی دانشجویان مستعد و علاقه‌مند و هم‌چنین، هدایت و بهره‌گیری از نتایج پژوهش‌های دانشگاهی و ارتقای اثربخشی آن‌ها، مهم‌ترین اهداف این برنامه است.

 بر همین اساس، محورهای موضوعی پایان‌نامه‌ها باید در زمینه اهداف و رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه کودک و نوجوان باشد.

 در عین حال دانشجویان باید پیشنهاده‌های خود را پس از تأیید از سوی دانشگاه و پیش از دفاعیه‌ به این اداره‌کل ارسال کنند. هم‌چنین دانشجویان متقاضی باید پس از انتخاب موضوع، تعیین استاد راهنما و تأیید دانشگاه، فرم پیشنهاد خود را به منظور بررسی و اعلام نظر به اداره کل آموزش و پژوهش کانون ارائه ‌دهند.


ضوابط پذیرش و پشتیبانی از پایان‌نامه‌ها به این شرح است:

محورهای موضوعی پایان‌نامه، باید در زمینه اهداف و رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.

پیشنهاده‌ها بعد از تأیید از سوی دانشگاه و پیش از دفاع ارسال شود.

پایان‌نامه‌های تأیید و ارائه شده از سوی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها در اولویت است.

دانشجو پس از انتخاب موضوع، تعیین استاد راهنما و تأیید دانشگاه، پیشنهاده خود را به منظور بررسی و اعلام نظر به اداره کل آموزش و پژوهش کانون ارائه کند.

پس از بررسی پیشنهاده‌ها در شورای بررسی پژوهش، نتیجه به اطلاع دانشجو می‌رسد.

با دانشجویانی که پیشنهاده آن‌ها تأیید شده باشد، قرارداد منعقد می‌شود.

پس از دفاع و ارائه گزارش نهایی پایان‌نامه و مقاله برگرفته از پایان‌نامه، مبلغ قرارداد به دانشجو پرداخت می‌شود.


علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از ضوابط و شیوه اجرایی این طرح حمایتی، توضیحات تکمیلی را دریافت کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر می‌توانند به اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون به نشانی: تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کرده یا با نشانی Kanoon.pazhuhesh@yahoo.com تماس برقرار کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی