پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: آزمون دورۀ دکتری جامعة‌المصطفی‌العالمیه، بهمن 1394 ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی برگزار می‌شود. به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعه‌المصطفی‌العالمیه، این آزمون در رشته‌های مشترک فقه مقارن، فقه اسلامی، تاریخ اهلبیت(علیهم‌السلام)، قرآن و علوم تربیتی و کلام اسلامی ویژه حوزه علمیه قم برگزار میشود.

رشتههای اختصاصی برادران در حوزه قم نیز شامل رشته‌های گوناگون از جمله فلسفه اسلامی، علوم حدیث تطبیقی، تفسیر تطبیقی، قرآن و علوم گرایش حقوق، کلام اسلامی، فقه تربیتی، اصول فقه اسلامی، فقه قضایی، فقه سیاسی و فقه اقتصادی میباشد.

دانشجویان علاقه‌مند به دریافت پذیرش در رشته فقه تربیتی، برای آشنایی بیشتر با مشخصات کلی، برنامه آموزشی و سرفصل دروس این رشته می‌توانند به این پیوند مراجعه کنند.

گفتنی است ثبت نام از طریق تارنمای سمپا انجام خواهد پذیرفت. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند از روز 14 شهریور لغایت 31 شهریور به تارنمای مذکور مراجعه نمایند. 24 دی تا اول بهمن سال جاری، زمان دریافت کارت می‌باشد و آزمون در روز جمعه، دوم بهمن، برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود در آزمون مشهد نیز رشتههای مشترک شامل تفسیر تطبیقی، قرآن و علوم تربیتی و قرآن و حقوق و رشته اختصاصی نیز برای برادران شامل؛ کلام اسلامی، فقه مقارن، فقه قضایی و فلسفه اسلامی است. هم‌چنین آزمون گرگان در رشته‌های حقوق خصوصی، فلسفه اسلامی و تفسیر تطبیقی برگزار خواهد شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی