پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: کارگاه معلمی فیزیک ویژۀ دبیران دورۀ اول متوسطه (از مجموعۀ کارگاه‌های معلمی علوم تجربی) با محوریت تولید محتوای علمی برگزار می‌شود. این کارگاه آموزشی به کوشش «الگوی تعلیم و تربیت قاف»، ویژه معلمین فیزیک و علوم تجربی دوره اول متوسطه در روزهای پنج‌شنبه 28 آبان ماه ساعت 14 تا 18 و جمعه 29 آبان ماه ساعت 8 تا 17 برپا می‌شود. اعضای شورای برنامه‌ریزی رشد معلم، محمدرضا حشمتی، سعیده باقری و فرزانه نوراللهی، ارائه‌دهندگان این کارگاه خواهند بود.

شرکت‌کنندگان در پایان این کارگاه که به صورت تعاملی و فعال برپا می‌شود با مفاهیم عمدۀ طراحی آموزشی و مشخصه‌های یک محتوای مناسب فیزیکی آشنا خواهند شد و خواهند توانست به تنهایی به طراحی آموزشی(تولید محتوا) در حوزۀ درس فیزیک اقدام نمایند و هم‌چنین طرح درس‌هایی(محتواهایی) را به صورت گروهی طراحی کنند که مورد نقد و ارزیابی دیگر دبیران قرار گرفته است.

هزینه شرکت در دوره، 130 هزار تومان می‌باشد و سقف تعداد شرکت‌کنندگان 30 نفر است. گفتنی است به شرکت‌کنندگان در پایان دوره، گواهی شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66478928 تماس بگیرند یا به تارنمای www.qaf.ir مراجعه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی