پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: سمپوزیوم سه روزه آموزشی ـ ترویجی «درگاه‌های ورود به گسترۀ علوم شناختی» از هفت‌ام تا نه‌ام اردیبهشت‌ماه با حضور اساتید حوزۀ علوم شناختی و دانشجویان کارشناسی در پژوهشکدۀ علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

با حمایت ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و به همت پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی، «درگاه‌های ورود به گستره علوم شناختی» در سمپوزیومی سه روزه معرفی می‌شود.

این سمپوزیوم به منظور ترویج و توسعه علوم شناختی و با هدف آشناسازی دانشجویان در گروه‌های مختلف علمی، با نحوه ورود و فعالیت در این حوزه گسترده و رو به رشد از دانش‌های نو برگزار می‌شود.

در این سمپوزیوم که با حضور متخصصان و فعالان علوم شناختی و در حاشیه ششمین کنگره علوم شناختی برگزار می‌شود، درگاه‌های ورود به علوم شناختی از رشته‌های مختلف علمی در چهار گروه اصلی (علوم پایه، علوم فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر و گروه پزشکی و بالینی) مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. گفتنی است علوم شناختی از طریق بازنگری در مفهوم یادگیری و بازسازی روش‌های یادگیری در رشته علوم تربیتی تأثیرات مشهودی گذاشته است که قابل تأمل می‌نماید و نیازمند ارزیابی‌های انتقادی است.

 دکتر حمیدرضا پوراعتماد عضو هیأت علمی دانشگاه و رییس پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دبیر علمی و دکتر مرضیه زارع عضو هیأت علمی دانشگاه دبیر اجرایی سمپوزیوم سه روزه هستند.

در هر سخنرانی این گردهم‌آیی، ضمن معرفی طرح‌های انجام‌شده در زمینه علوم شناختی مرتبط با هر یک از گروه‌های علمی، سخنرانان در خصوص طرح‌هایی که در دست اجرا دارند، توضیح می‌دهند و هم‌چنین چگونگی ورود دانشجویان دوره کارشناسی به حوزه علوم شناختی تبیین خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۱

نظرات  (۱)

ای کاش لینک این همایشها رو هم بگذارید

ممنون

پاسخ:

متشکر از یادآوری‌تان؛ رویه همیشگی‌مان همین بوده که گاه از قلم افتاده است.

خبر ششمین کنگرۀ علوم شناختی در تارنمای ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی

http://yon.ir/waE8

خبر برگزاری سمپوزیوم سه‌روزۀ «درگاه های ورود به گستره علوم شناختی» در تارنمای دانشگاه شهید بهشتی

http://yon.ir/g4U1

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی