پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

 پایگاه خبری رب: کارگاه «معلمی تفکر و سبک زندگی» به منظور طراحی و اجرای مناسب درس تفکر و سبک زندگی به مدت 18 ساعت در تاریخ شنبه و یک‌شنبه، ۲۱ و ۲۲ شهریور از ساعت ۸  تا ۱۷ برگزار می‌شود. هزینۀ شرکت در این کارگاه، ۱۱۰ هزار تومان است و مخاطبین این دوره، معلمین دروس «تفکر و پژوهش» و «تفکر و سبک زندگی»، مشاوران و معلمین راهنمای مقاطع ششم دبستان و دورۀ متوسطۀ اول می‌باشند.

کارگاه مذکور با تدریس روح‌الله کریمی، دارنده دکترای فلسفه و مدرس دوره‌هایی مانند «تربیت مربی فلسفه برای کودکان» و «آموزش تفکر انتقادی» در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عضو شورای پژوهشی گروه فبک این پژوهشگاه برگزار می‌شود. وی ترجمۀ مقالاتی هم‌چون «دیویی و لیپمن» اثر رزالیند اکمان لد و «دین فلسفه برای کودکان به دیویی» از متیو لیپمن را در کارنامه دارد.

گفتنی است این کارگاه به کوشش «گروه تعلیم و تربیت پویش»، با سابقه هفت ساله در زمینه آموزش تفکر و مهارت‌های زندگی در قالب فعالیت و بازی در برخی مدارس پسرانه استعدادهای درخشان تهران و با همکاری «گروه تعلیم و تربیت ماز» با سابقۀ آموزش مهارت‌های زندگی در برخی مدارس دخترانه مقطع متوسطۀ اول تهران برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود مخاطبین این دورۀ آموزشی در انتهای کارگاه بتوانند طرح درس‌هایی با رویکرد فعال و مشارکتی را تجربه کنند و از ایده‌های یادشده، در کلاس‌ها و فعالیت‌های مختلف مدرسه استفاده کنند. شرکت‌کنندگان در این دوره شیوۀ تسهیل‌گری را خواهند آموخت و روش‌ها و شگرد­های تسهیل‌گری را در چند طرح آزمون کنند و در نهایت می‌توانند تا حدودی از منابعی که در دسترس‌شان قرار خواهد گرفت برای تولید محتوای بومی و مورد نیاز مدرسه خودشان استفاده کنند. لازم به ذکر است به شرکت‌کنندگان در پایان دوره، گواهی شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند به این پیوند مراجعه کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 09363548456 تماس بگیرید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی