پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

 پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر به همت هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جلسه پیش‌کرسی «واقع‌گرایی در علوم انسانی اسلامی» با ارائه ابراهیم دادجوی، عضو هیئت علمی گروه معرفت‌شناسی، در روز یک‌شنبه ۲۴ خرداد 1394 در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، برگزار می‌شود.

در این جلسه که با داوری خسرو باقری، حسن کلباسی و عبدالله نصری همراه خواهد بود، حسین سوزن‌چی، علی‌رضا پیروزمند، علی‌رضا قائمی‌نیا و حمیدرضا شاکرین به عنوان ناقد سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، این جلسه از ساعت 17 تا 19 در سالن علامه جعفری(ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه(۲)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی