پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره جهانی علوم انسانی اسلامی، با توجه به درخواست برخی از پژوهش‌گران محترم برای تمدید مهلت ارسال مقاله و موافقت دبیر علمی کنگره، تاریخ ارسال مقاله تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ تمدید می‌گردد.

پژوهش‌گرانی که چکیده مقاله‌ی آن‌ها مورد تایید کمیسیون مربوطه قرار می‌گیرد می‌توانند با ویرایش کد مقاله‌ی ارسالی خود در تارنمای کنگره اقدام به بارگذاری اصل مقاله نمایند یا فایل word مقاله را به رایانامه کنگره ارسال کنند.

با توجه به قوانین کنگره، کمیسیون‌های تخصصی فقط مقالاتی را داوری خواهند کرد که فایل word چکیده یا اصل مقاله در تارنمای کنگره ثبت و کد پیگیری به آن اختصاص داده شده باشد. گفتنی است لزومی به رعایت ترتیب ارسال چکیده و اصل مقاله نیست و پژوهش‌گران می‌توانند پس از ثبت‌نام، چکیده و اصل مقاله‌ی خود را هم‌زمان ارسال کنند.

سومین کنگره‌ی جهانی علوم انسانی اسلامی، آبان ماه ۱۳۹۴ در تهران و با کمیسیون‌های ۱) فلسفه و روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی، ۲)  مدیریت تحول علوم انسانی، ۳) آموزش و پرورش و تحول بنیادین در علوم انسانی، ۴) نظریه‌پردازی و نوآوری با رویکرد اسلامی در قلمرو رشته‌های: ۴-۱) فقه و حقوق، ۴-۲) علوم سیاسی، ۴-۳) جامعه‌شناسی و ارتباطات، ۴-۴) اقتصاد، ۴-۵) تعلیم و تربیت، ۴-۶) روان‌شناسی، ۴-۷) مدیریت، ۸ـ ۴) هنر و معماری و ۴-۹) تاریخ و تمدن برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی