پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: کارگروه مسائل اجتماعی ایران، وابسته به انجمن جامعه‌شناسی ایران، یک‌شنبه  26 مهر 94 نشستی با هدف بررسی مسائل دانش‌آموزان در آموزش و پرورش برگزار می‌کند. در این نشست، ابتدا دکتر صادق ذاکری(عضو هیأت مدیره انجمن ایرانی تعلیم و تربیت)، نسبت تربیت با زندگی را بررسی می‌کند و سپس شاهین سلحشور بر اساس کتاب Todays Teenager Are More Engaged With Social Issues Than Ever رویکردی نوین در بررسی مسائل نوجوانان در آموزش و پرورش را پیشنهاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست از ساعت 13 تا 15 در سالن کنفرانس انجمن جامعه شناسی ایران دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی بزرگراه جلال آل‌احمد، زیر پل گیشا، نیم‌طبقه اول برگزار می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی