پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

گروه مجازی سفتا آغاز به کار کرد

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

پایگاه خبری رب: گروه مجازی سفتا(سرمایه‌های فلسفه تربیت در ایران) راه‌اندازی شد. این گروه با مدیریت محمد گودرزی(کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه علامه طباطبایی) و در زمینه «فلسفه تربیت» فعالیت می‌کند.

سفتا اهدافی در سه محور ذیل را دنبال می‌کند:

- معرفی منابع مرتبط با موضوع گروه(فلسفه تربیت)، در قالب کتاب، مقاله، رساله(پایان‌نامه)، یادداشت، و دیگر موراد (صوت، فیلم و...) که می‌تواند در زمینه‌هایی هم‌چون فلسفه، علوم تربیتی، روان‌شناسی، علوم اجتماعی، ادبیات، و مانند آن باشد. هرچند منابعی با زمینه مستقیم فلسفه تربیت اولویت دارد.

- معرفی اشخاص و مجموعه‌های حقیقی و حقوقی در زمینه فلسفه تربیت و زمینه‌های مرتبط (فلسفه، علوم تربیتی، روان‌شناسی و...)، شامل اساتید، پژوهش‌گران، دانشجویان، طلاب و فعالین این عرصه. مراد از معرفی در این‌جا، معرفی چندجانبه‌ای از فرد یا مجموعه مورد نظر، با اطلاعاتی از تخصص، محل فعالیت، زمینه‌های اشتغال، آثار منتشر شده و مانند این است. معرفی می‌تواند توسط خود فرد یا مجموعه مورد معرفی، یا از سوی غیر آن باشد.

- اطلاع‌رسانی افراد و مجموعه‌های فعال در این زمینه(فلسفه تربیت) از فعالیت‌های خود، پی‌جویی نیازها و طلب هم‌کاری یا مشارکت از دیگر فعالین، اشتراک تجربه‌ها، انتشار گزارش از امور جاری آموزشی و پژوهشی گروه‌های آموزشی، پژوهشی و میدانی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، مراکز حوزوی یا گروه‌های کوچک پژوهشی و میدانی، با قید انحصار در زمینه «فلسفه تربیت» یا با ارتباطی روشن در این زمینه.

عضویت در سَفتا برای افرادی با زمینه تخصصی و کاری مرتبط با «فلسفه تربیت» آزاد است. افرادی که قصد عضویت در این گروه در شبکه پیام‌رسان تلگرام را دارند می‌توانند از طریق حساب کاربری مدیر گروه(محمد گودرزی) با شماره 09169622087 درخواست عضویت دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی