پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: با توجه به درخواست برخی معلمان و دانش‌آموزان مبنی بر دریافت کتاب‌های درسی به صورت تک‌جلدی، در سامانۀ فروش و توزیع مواد آموزشی، امکانی پیش‌بینی شده تا فرهنگیان، خانواده‌ها و دانش‌آموزانی که نیاز به کتاب درسی به صورت دوره‌ای یا تک‌جلدی دارند، وارد سامانه شده و کتاب‌های مورد نظرشان را خریداری کنند.

یادآور می‌شود فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی و سایر مواد آموزشی به صورت مجازی در راستای اجرای بند 6 سند تحول بنیادی آموزش و پرورش و با هدف سهولت دسترسی دانش‌آموزان به مواد آموزشی، نظارت مستقیم در امر توزیع، تولید مواد آموزشی به میزان مورد نیاز و جلوگیری از اتلاف منابع از سال تحصیلی 95-94 انجام می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، با هماهنگی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران شرایطی فراهم شده تا کتاب‌ها به نشانی پستی خریداران کتاب درسی ارسال شود.

فروش و توزیع کتاب‌های درسی دورۀ پیش‌دانشگاهی در کل کشور و دورۀ ابتدایی فقط شهر تهران از طریق این سامانه انجام می‌شود.

فروش و توزیع کتاب‌های دوره ابتدایی تمامی استان‌ها (به جز شهر تهران) و کتاب‌های درسی دورۀ فنی حرفه‌ای و کاردانش از طریق مدرسه همانند گذشته انجام می‌شود.

فروش کتاب‌های دوره آموزش متوسطۀ اول (پایه‌های هفتم، هشتم و نهم) و دورۀ آموزش متوسطۀ دوم (نظری) از طریق کتاب‌فروشی‌های مجاز و به صورت حضوری انجام می‌شود.

به دانش آموزان و اولیاء محترم، توصیه می‌شود برای خرید کتاب‌های درسی وزارت آموزش‌وپرورش به هیچ تارنما و سامانه‌ای به جز irtextbook.ir و irtextbook.com مراجعه ننمایند.

کتاب‌فروشی‌های مجاز برای فروش کتاب‌های درسی، اجازه راه‌اندازی فروشگاه مجازی و دریافت اطلاعات شخصی دانش‌آموزان را ندارند و در صورت مشاهده، علاوه بر لغو قرارداد آن‌ها، از طریق مراجع قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

گفتنی است نحوۀ خرید کتاب درسی به دو صورت زیر انجام می‌شود:

1- انفرادی توسط دانش‌آموز یا والدین دانش‌آموز

2- گروهی توسط مدرسه

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شمارۀ 88827778 تماس بگیرند یا به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، ابتدای ایران‌شهر شمالی، نبش کوچه شهید شاه‌پور آذرفر، شمارۀ 270 مراجعه نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی