پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

انجمن روان‌شناسی تربیتی ایران کارگاه «مفهوم ­پردازی و ارزیابی هوش؛ هوش عملیاتی و چندعاملی» را همزمان با همایش «روانشناسی مدرسه» برگزار می­ کند. در این کارگاه دکتر محترم نعمت طاوسی، هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دکتر مهرناز احمدی، روانشناس تحولی به تدریس خواهند پرداخت.

دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی روز شنبه، 9 آبان ماه 1394 ساعت 15 الی 17 میزبان شرکت­ کنندگان در این کارگاه است. هزینه ثبت ­نام در این کارگاه 50000 تومان است و به شرکت ­کنندگان گواهی بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی اعطاء می­ شود.

دکتر محترم نعمت طاوسی دکتری تخصصی روانشناسی، فعالیت علمی در حوزۀ آزمون­های هوشی و تشخیصی عملیاتی را طی دو دهه، در همایش پیاژه، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت معلم، سازمان بهزیستی و ... در سوابق آموزشی خود به ثبت رسانیده و کتابی تحت عنوان «نظریه ­ها و ارزشیابی هوش» را که با همکاری دکتر پریرخ دادستان به تألیف درآورده است، زیر چاپ دارد.

علاقه­ مندان می‌توانند جهت ثبت­ نام در کارگاه «مفهوم­ پردازی و ارزیابی هوش» به تارنمای انجمن روان‌شناسی تربیتی ایران www.iepa.ir مراجعه نمایند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی