پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

  پایگاه خبری رب: چهارمین سمینار «بزرگ‌ترین اشتباهات تربیتی والدین» از سلسله همایش‌های والدین آگاه، با هدف ارتقاء سطح آگاهی پدران و مادران جوان، روز پنج‌شنبه 21 خردادماه 1394 با حضور دکتر سیما فردوسی، دکتر شهرام اسلامی و دکتر شاهین فرهنگ برگزار شد.

در این سمینار دکتر سیما فردوسی، استادیار گروه روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی به بیان نکاتی پیرامون لج‌بازی در کودکان پرداخت. دکتر شهرام اسلامی، دکترای روان‌شناسی و عضو بنیاد ملی نخبگان از دیگر سخنرانان این سمینار بود که تربیت جنسی کودکان را مورد بررسی قرار داد.  هم‌سویی کودک با والدین نیز از جمله محورهای دیگر این برنامه بود که دکتر شاهین فرهنگ، دکترای روان‌شناسی تربیتی به آن پرداخت.

چهارمین سمینار ملی بزرگترین اشتباهات تربیتی والدین ساعت 13 در پردیس سینمایی قلهک تهران برگزار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی