پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: اولین جایزۀ بین‌المللی «ایده‌های برتر در بازی‌های حرکتی کودکان در منزل» توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می‌شود. این جایزۀ بین‌المللی همزمان با جشنواره بزرگ بازی و ورزش «حرکت از نو» با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه در خصوص اهمیت بازی‌های حرکتی در رشد کودکان 3 تا 6 سال و آشنایی با ایده‌های نو در زمینه بازی‌های کودکان در منزل طراحی شده است.

تقویت و پرورش خلاقیت و نوآوری والدین، مربیان و دست‌اندرکاران حوزه کودک در خصوص طراحی بازی‌های حرکتی در منزل و شناسایی و حمایت از افراد مستعد  و توانمند در طراحی بازی‌های حرکتی کودکان از دیگر اهداف این جایزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جایزۀ بین‌المللی «ایده‌های برتر در بازی‌های حرکتی کودکان در منزل» در تاریخ ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال ایده‌ها ۲۰ آذر ۹۴ و  زمان اعلام نتایج ۳۰ آذر ۹۴ خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 02188747796 داخلی 122 دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی تماس بگیرند یا با رایانامۀ ssrc.intoffice@gmail.com نامه‌نگاری کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۲

نظرات  (۱)

ماه عجیبیست محرم 
ما برای شهادت امام حسین گریه می کنیم و شاید امام حسین هم برای گمراهی برخی از همان گریه کنندگان گریه می کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی