پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

نیاز به تحول بنیادین در علوم انسانی و ضرورت‌های اجتماعی همگانی‌شدن فهم قرآن از یک سو و اقبال فزاینده در بهره‌برداری‌های میان‌رشته‌ای، باعث شده تا مسئله جایگاه مطالعات قرآنی در تحول و ارتقای علوم انسانی، موضوع بحث و گفت‌وگوی کارشناسان و پژوهش‌گران این حوزه قرار گیرد.

 بر این اساس، گروه مطالعات قرآنی پژوهش‌گاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، با برپایی نشستی با عنوان «هم‌اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی» فضا را برای تعامل و تعاطیِ فکری دانشوران مطالعات قرآنی فراهم ساخته است.

در این نشست قرآن‌پژوهان و پژوهش‌گرانی چون دکتر صادق آیینه‌وند، دکتر سیدرضا مؤدب، دکتر محمدعلی ایازی، دکتر احمد پاکت‌چی، دکتر محمدعلی لسانی‌فشارکی، دکتر ابوالفضل خوش‌منش، دکتر مقصود فراست‌خواه به ارائه بحث خواهند پرداخت.

این نشست سه‌شنبه 19 اسفندماه 93 از ساعت  8:30 الی 17 در سالن حکمت پژوهش‌گاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی بزرگ‌راه کردستان،خیابان ایران‌شناسی 64 برگزار می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی