پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: به گزارش روابط عمومی شبکۀ افق، مجموعه «دانش‌آموز ایرانی»، دربارۀ تاریخ آموزش در ایران معاصر است که از زبان یک دانش‌آموز روایت می‌شود. در قسمت نخست می‌بینیم دانش‌آموزی در سال ۱۳۹۳ نامه‌ای به امیرکبیر می‌نویسد و تاریخ بعد از شهادت او را برایش نقل می‌کند؛ در روایت این دانش‌آموز مشاهده می‌کنیم که مدارس چگونه بعد از تأسیس دارالفنون در ایران، دچار تغییراتی شدند و به سمت مدرنیزاسیون حرکت کردند.

در این اثر، با استفاده از تصویرسازی‌های گرافیکی و هم‌چنین تصاویر مستند، سیر تحول در مدارس و شیوه‌های آموزش در ایران روایت می‌شود. هم‌چنین به تغییر نگرش خانواده‌های ایرانی نسبت به تحصیل فرزندان‌شان در نخستین سال‌های قرن حاضر اشاره خواهد شد.

«دانش‌آموز ایرانی» کاری است از محمدحسین زینلی به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان که نخستین قسمت آن، شنبه ۱۱ مهرماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش می‌شود. یادآور می‌شود تکرار این برنامه در ساعت 23:30 به نمایش درمی‌آید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی