پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: سی‌وسومین دورۀ جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن 1394 برگزار می‌شود؛ بر این اساس، دبیرخانه جایزۀ کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت می‌کند با ثبت نام در تارنمای این جایزه، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کتاب سال، معرفی و ارسال کنند.

شرایط شرکت در جایزۀ کتاب سال به شرح زیر اعلام شده است:

ـ آثار ارسالی برای نخستین بار در سال 1393 منتشر شده باشند.

ـ کتاب‌های کمک درسی و افست نباشند.

ـ تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب کاربرگ مربوطه را کامل کرده و به همراه دو نسخه از کتاب ارسال کند.

ـ ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه شده الزامی است.

ـ آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا 30 مهرماه 1394 در نظر گرفته شده است.

 یادآور می‌شود کتاب «روان‌شناسی یادگیری: از نظریه تا عمل»، نوشتۀ دکتر پروین کدیور که به کوشش سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) منتشر شده است در ردیف آثار برگزیده و شایسته تقدیر سی‌ودومین دورۀ جایزۀ کتاب سال در رشتۀ علوم تربیتی قرار گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه اول، دبیرخانه جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند یا با شماره: 66966219 ـ 02166966139 و دورنگار: 02166966218 در تماس باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی