پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه ششمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران با عنوان «فلسفۀ آموزش عالی» در نظر دارد مجموعه کارگاه‌هایی در روز دوم همایش در تاریخ سیزدهم آبان ماه برگزار کند. بر این اساس از علاقه‌مندان به برگزاری کارگاه در این همایش دعوت می‌شود اطلاعات ذیل را تا تاریخ پنجم آبان‌ماه به رایانامۀ دبیرخانۀ انجمن به نشانی pesi.anjoman@gmail.com  ارسال کنند. اطلاعات لازم برای اجرای کارگاه عبارت است از: عنوان کارگاه، محورهای کارگاه، مدت زمان کارگاه و حداکثر تعداد شرکت‌کننده.

گفتنی است پس از ارزیابی درخواست کارگاه پیشنهاد شده توسط کمیته علمی همایش، امکان یا عدم امکان برگزاری آن به اطلاع متقاضیان می‌رسد. لازم به یادآوری است پس از تائید نهایی پیشنهاد کارگاه مربوطه، برگزاری آن منوط به استقبال مخاطبان و به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی