پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب:  گروه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه تهران، سمینار «برنامه‌ریزی توسعه دانشگاهی» را با رویکرد ارزیابی تطبیقی همراه با معرفی تکنیک STEEPV برگزار می‌کند. این سمینار از سلسله سمینارهای دوره دکتری آموزش عالی دانشگاه تهران است که دکتر نعمت‌الله عزیزی، عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان در آن به سخنران می‌پردازد. گفتنی است دکتر خدایار ابیلی و دکتر ابوالقاسم نادری که از اعضای هیئت علمی گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه تهران می‌باشند نیز از دیگر مدعوین این نشست علمی خواهند بود.

اتاق شماره 234 دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در روز چهارشنبه 20 اسفندماه 1393 از ساعت 8 الی 10 صبح پذیرای شرکت‌کنندگان در سمینار خواهد بود.
یادآور می‌شود شرکت برای عموم آزاد است و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در این سمینار اعطاء می‌گردد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۹

نظرات  (۱)

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۰ بیژن گرایلی
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی