پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر،  دومین کنگره سراسری روان‌شناسی کودک و نوجوان با عنوان «ارتقا سلامت روان»، به کوشش انجمن روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوان ایران و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در 26 و 27 آبان 1394 برگزار می‌گردد. دکتر حمیدرضا پوراعتماد، دبیر علمی کنگره و دکتر مهدی خان‌بانی، دبیر اجرایی این همایش می‌باشند.   

آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله‌ها به این همایش علمی تا 15 شهریور 94 خواهد بود. این همایش دارای چهار محور اصلی نظام‌های آموزشی، سیاست‌گذاری، خانواده، رسانه و هنر می‌باشد.

زیرمجموعه‌های محور «نظام‌های آموزشی» بدین شرح است: نظام‌های آموزشی و حمایت از تحول بهینه کودک، چالش‌های پیش روی آموزش خردسالان و پیش‌دبستان، آموزش و پرورش شناختی، مدرسه و سلامت مدرسه(مدرسه و سلامت جسمی، مدرسه و سلامت روان)

در محور «سیاست‌گذاری» موضوعاتی هم‌چون کودکان با نیازهای ویژه، تامین تحول بهینه کودکان و نوجوانان، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، حمایت از کودکان و نوجوانان در معرض آسیب مطرح شده است.

زیرمجموعه محور «خانواده»، موضوعاتی همانند عوامل محافظت‌کننده و تهدید‌کننده خانواده ایرانی، فرزندپروری در ایران: سبک‌ها و مهارت‌ها، چالش‌های خانواده در تعامل با رسانه، دنیای مجازی و نقش پدران در تحول سلامت کودک می‌باشد.

محور «رسانه و هنر» شامل مواردی از قبیل شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، تئاتر و سینمای کودک، انتشارات و بازی‌های رایانه‌ای می‌شود.

پژوهشگران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و هم‌چنین آگاهی از شرایط ارسال مقاله به نشانی www.iranachildpsy.ir مراجعه نمایند.

دبیرخانه همایش نیز با شماره تماس‌ 22439009-021 و رایانامه info@iranachildpsy.ir آماده پاسخ‌گویی به سوال‌های دانشجویان و پژوهش‌گران گرامی خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی