پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

 پایگاه خبری رب: وزارت آموزش‌وپرورش به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایۀ انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری حدود 3700 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندهای عمومی و تخصصی در تاریخ 27 شهریور 1394 به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می‌نماید.

برای آگاهی از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، مراحل و مدارک ثبت‌نام، زمان برگزاری و مواد آزمون به این پیوند مراجعه کنید.

لازم به تاکید است کلیه اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط پذیرش، عناوین و کدهای رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته‌ها، شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و مواد آزمون تخصصی در اطلاعیه اصلی و تکمیلی همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ 15مرداد 1394 روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی