پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: پژوهشکده علوم انسانی و اجتماعی کاربردی وابسته به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سلسله نشست‌های علمی با عنوان «چیستی و چگونگی کاربردی‌سازی علوم انسانی و اجتماعی» برگزار می‌کند.

توسعه در مراحل چشم‌انداز، راهبرد و پیاده‌سازی، نیازمند مدیریت است و این مدیریت، متکی به وجه کاربردی و تکنولوژیک علوم انسانی و اجتماعی است. برخی تلقی‌های و فلسفه‌ها درباره علم و تکنولوژی، زمینه ایجاد و رشد تکنوکراسی را فراهم می‌کند که در نهایت باعث می‌شود توسعه در جهت رفاه عموم مردم شکل نگیرد.

بر اساس چنین دغدغه‌ای، دکتر علی‌رضا منصوری در یکی از این مجموعه نشست‌ها به ایراد سخنرانی با موضوع «تکنوکراسی در کاربردی‌سازی علوم انسانی» خواهد پرداخت.

این نشست در روز دوشنبه 29 تیرماه 1394 از ساعت 14 تا 16 در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی تهران، بزرگراه کردستان، خیابان ایران‌شناسی(64) برگزار می‌شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۲۸

نظرات  (۱)

بدون بازنگری اساسی در درس های تدریس شده علوم انسانی در کشور به هیچ وجه لایق موفقیت در این زمینه نیستیم!

بهتره به دانش آموزانِ علوم انسانی پژوهش و تحقیق یاد بدیم تا اینکه اونهارو مجبور به حفظِ تاریخ ،جغرافیا بکنیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی