پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری ربمؤسسه رهپویان امام رضا (ع) کارگاه «تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی» را در چهار دوره برگزار می‌کند. این کارگاه طی چهار دورۀ مقدماتی ۱، مقدماتی ۲، کارورزی ۱ و کارورزی ۲ و با حضور حجت ­الاسلام علی­رضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه و فروغ نیلچی‌زاده، مدرس حوزه و دانشگاه و پژوهشگر خانواده برگزار می شود.

دوره مقدماتی اول در تاریخ ۵ الی ۹ آبان، ساعت ۱۴ الی ۱۸ برگزار می­ شود این دوره شامل ارائه مباحث تئوری؛ «خانواده برتر معنوی» با حضور سرکار خانم تقوی، «اصول حاکم بر روابط خانوادگی با هدف تربیت کودک» سرکار خانم دکتر فروغ نیلچی زاده ، «انسان‌شناسی اسلامی» جناب آقای اعتمادی، «روانشناسی رشد اسلامی» سرکار خانم زهرا حسینی، «مراحل شکل­گیری شخصیت کودک» با حضور حجت­ الاسلام علی­رضا پناهیان است. هزینه شرکت در دوره اول دوره ۷۰هزار تومان است.

دوره مقدماتی دوم شامل آموزش انواع مهارت‌های ضروری مربی‌گری است و متقاضیان در صورت قبولی در آزمون دوره مقدماتی۱، می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند. هزینه شرکت در این دوره نیز ۷۰هزار تومان می­ باشد.

دوره کارورزی اول با هزینه ۲۰ هزار تومان و دوره کارورزی دوم با هزینه تعهد خدمت برگزار خواهد شد. شرکت ­کنندگان این دوره را با دریافت گواهی پایان دوره از مؤسسه رهپویان امام رضا (ع) به اتمام می­ رسانند.

علاقه­ مندان می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پیگیری ثبت‌نام روزهای زوج، ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۲۱۳۳۲۵۹۱۲۶ تماس حاصل نمایند یا به تارنمای www.naslebartaremouod.ir مراجعه کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی