پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: اولین شمارۀ «طلیعه علمی» در مهرماه 94 با مدیرمسئولی علی‌رضا حاجی‌هادی و سردبیری محمدحسین مقصودی منتشر شد. این نشریه که به کوشش بسیج دانشجویی دانشکدۀ روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران نشر می‌یابد، در دانشکده‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، الزهرا(سلام‌الله علیها) و امام صادق(علیه‌السلام) توزیع می‌شود.

در اولین شمارۀ این نشریه، یادداشتی از دکتر مرضیه دهقانی (عضو هیئت علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران) در باب آموزش و پرورش و علل به ثمر نرسیدن پیشنهادات و انتقادات به چاپ رسیده است. وی در این یادداشت در تلاش است به این پرسش پاسخ دهد که «چرا با وجود تلاش‌ها و انتقادات وارده باز هم نمی‌توان سطح عملکرد مطلوبی را از آموزش و پرورش انتظار داشت؟»

هم‌چنین امیرمحمود هوشمند (دانشجوی کارشناسی روان‌شناسی بالینی) یادداشتی در باب اسکینر و تبیین نظرات این روان‌شناس نوشته است. ایمان خاقانی (دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی) نیز در باب نگاه انسانی به حیوانات در روان‌شناسی و آزمایش‌های مربوط به آن یادداشتی را تدوین کرده است. در آخرین یادداشت این شماره از طلیعۀ علمی، فاطمه میرزایی (دانشجوی کارشناسی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی) در باب فرار مغزها و علل آن سخن گفته است.

دانشجویان گرامی برای دریافت شمارۀ اول «طلیعۀ علمی» می‌توانند به این پیوند سر بزنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی