پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

پایگاه خبری رب

نهاد خبری تارنمای علوم تربیتی رب

«پایگاه خبری رب» پایگاهی مجازی و غیردولتی‌ است که با سردبیری حبیب‌الله ازغدی به گزینش و پوشش خبرهای علوم تربیتی در ایران می‌پردازد. این پایگاه خبری وابسته به «تارنمای علوم تربیتی رب» بوده و به منزلۀ نهاد خبری این تارنما خبررسانی می‌کند. با ما باشید تا به‌روز، در جریان اخبار رکود یا فراز و فرود «علوم تربیتی» قرار بگیرید.
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید:
https://telegram.me/Rabnews

پایگاه خبری رب: به گزارش خبرگزاری مهر، اولین کنفرانس بین‌المللی «آموزش، یادگیری، اشتغال و توسعه پایدار» به همت انجمن مدیریت آموزشی ایران و با ریاست دکتر محمدرضا بهرنگی در 10 شهریورماه 1394 برگزار می‌گردد. دکتر عبدالرحیم نوه‌ابراهیم دبیر علمی کنفرانس و دکتر علی امینی دبیر اجرایی این همایش می‌باشند. مهلت ارسال اصل مقاله به این همایش علمی تا 5 مردادماه 1394 و مهلت ثبت‌نام کامل 20 مردادماه خواهد بود.

این همایش دارای پنج محور اصلی آموزش، علوم تربیتی، روان‌شناسی، مدیریت، اشتغال و توسعه پایدار و بخش ویژه است.

زیرمجموعه‌های محور «آموزش» بدین شرح است: مدیریت آموزشی و جهانی‌شدن، مدیریت آموزشی و خلاقیت، مدیریت آموزشی و فن‌آوری اطلاعات، مدیریت آموزشی و ارزشیابی، مدیریت آموزشی و کارآفرینی، مدیریت آموزشی و بهره‌وری، مدیریت آموزشی و تغییر و تحول.

در محور «علوم تربیتی» موضوعاتی چون مدیریت و تعلیم و تربیت اسلامی، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، مدیریت و آموزش و پرورش ابتدایی، مدیریت و آموزش پیش‌دبستانی، مدیریت و تکنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامه‌ریزی درسی، مدیریت و تحقیقات آموزشی، مدیریت آموزشی، مدیریت و آموزش الکترونیک و مدیریت و اخلاق اسلامی گنجانده شده است.

محور «روان‌شناسی» شامل این موضوعات می‌شود: مدیریت و روان‌شناسی بالینی، مدیریت و روان‌شناسی تربیتی، مدیریت و روان‌شناسی شخصیت، مدیریت و روان‌شناسی صنعتی و سازمانی، مدیریت و روان‌شناسی عمومی، مدیریت و سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی)، مدیریت و روان‌شناسی سلامت و مدیریت و روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی.

بخش «مدیریت» مواردی همانند مدیریت دانش، مدیریت نوآوری و کارآفرینی، مدیریت تکنولوژی و فن‌آوری اطلاعات، مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه، مدیریت بهبود کیفیت فرایند یاددهی- یادگیری، مدیریت تشکیلات و روش‌ها را در بر دارد.

زیرمجموعه محور «توسعه پایدار»، مهارت‌آموزی و یادگیری پایدار، زنان، مهارت‌آموزی و اشتغال، آینده‌پژوهی در مهارت‌آموزی و اشتغال، فقرزدایی و کاهش نابرابری‌های اجتماعی، اصول و مبانی نظری و مفهومی آموزش عالی و توسعه پایدار، رویکردها، الگوها و شاخص‌های آموزش عالی و توسعه پایدار، تجربه‌های جهانی آموزش عالی و توسعه پایدار، عملکرد و آسیب‌شناسی آموزش عالی ایران از منظر پایداری و توسعه پایدار، چشم‌انداز و وضعیت مطلوب آموزش عالی ایران از منظر پایداری و توسعه پایدار است.

و عناوین نقش مدیریت آموزشی در همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، مدیریت آموزشی و توسعه پایدار و روان‌شناسی مدیریت و توسعه پایدار، موضوعات بخش ویژه این همایش هستند.

لازم به ذکر است از هر نویسنده مسئول، تا سه مقاله پذیرفته خواهد شد و برای افراد ثبت‌نام کننده در کنفرانس، گواهی حضور صادر خواهد شد. گفتنی است هزینه پذیرش مقاله اول در این همایش 150 هزار تومان خواهد بود. پژوهشگران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و هم‌چنین آگاهی از شرایط ارسال مقاله به نشانی elod.ir مراجعه نمایند.

دبیرخانه همایش در ساعات 12-8 و 20-16 با شماره تماس‌های 02181032324 و 09372994116 یا رایانامه info@elod.asmj.ir آماده پاسخ‌گویی به سوال‌های دانشجویان و پژوهش‌گران گرامی است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی